Strax iväg

Ska strax fara till körtävlingen i Övik som är i helgen.
Så nu sitter jag å fundera på om jag har pakat allt, det är ju så fruktansvärt mycke som man ska ha med sig när det är körtävling och man ska sova äver där. Men men jag tro och hoppas att jag har med mig de viktigaste och de är ju Hästen och vaccinations intyg och passet. allt annat kan man för de mesta låna av någon annan om de skulle vara kris.
sedan så ska jag ju debutera i LA nu så de är lite mer nervöst, mest för att det är ett nytt dressyrprogram där man bland annat ska göra en enhansbåge och sedan rygga 3 meter. hoppas mest på att jag inte ska köra fel väg, men jag får ju ta de här som en test tävling i LA:n sedan har jag ju hela vintern på mig att träna upp mig inför nästa tävling i kanske Maj?
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?