Sammanfattning tävling Kåge & Surf

Tävlingen som var i Kåge den 6/6 gick inte så bra.. Dressyren gick åt skogen då de blåste så mycke så Maja gjorde inget som hon skulle. hon ville bara springa som en tok som är väldigt snabbt och huvudet flygandes åt alla håll. maraton tyckte jag att jag hade ett ganska så bra flyt i hinderna tills jag kom till det sista där det första jag gör är att köra på fel sida om en stolpe så jag kör genom porten D innan jag ska igenom A.så då blev allt förstört så jag trode att jag skulle bli utesluten och de stod de i papperet men nu när jag ha börjat fråga runt lite så säger dom att man ska bara få 20 straff inte bli utesluten. så egentligen så skulle jag ha blivit 2:a men men då har jag blivit en erfarenhet rikare.
 
Maja spanar in hinderområdet och taggar upp för att gasa på :)
 
 
 
 
 
 
Tyckte att det kändes som om de gick fortare när jag körde. men kan skylla på att de va första hindret jag körde på detta år.
 
 
 
 
 
Sedan så har jag även varit på tävling i Ume på Surf-yran
Där jag blev
1:a Maraton 
2:a precision 
3:a Dressyr 
1:a TOTALEN :)
 
Vi tycker om blå/gula rosetter :)
 
 
 
Så nu försöker vi ladda om till nästa tävling som är 2-3/7 alltså om 5 dagar. Då bli det Villvattnet, där jag tycker det är dom bästa hinderna. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?