galna kossan

Idag när jag skulle mjölka så fick jag mig en boxnings match med en ko. Det började när jag skulle sätta fast mjölkmaskinen då vart de rodeo. Hon knuffade mig så att jag hamnade framför/under den panik/galna kon. Hon hoppade då på mig i paniken flera gånger, han tänka det här är slutet... kunde inte ställa mig då jag var rädd att bli träffad i ansiktet även att backa var uteslutet så de var att försöka masa sig framår medan man blev trampad på, kom då fram till kossan som stod bredvid hon var också orolig av allt ståhej men hon backade så att jag kunde ställa mig.
Så nu har jag blåningar här och där men tur i oturen så klarade sig huvudet och ryggen sig väldigt bra men de lär nog kännas ännu värre imorgon bitti när jag ska stiga upp..
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?