Villvattskampen

Då Vad Villvattskampen över för detta år.
Här kommer några bilder som Victoria har tagit.
 
Vi ser så peppade ut inför Dressyren..
Inte bara jag som skulle vilja skippa den.
Trots att det blåste väldigt mycke så gick det otroligt bra på dressyren. det blev ett personbästa på 93 poäng
 
 
Både jag och Maja hälsar på domaren :)
 
 
Precisionen var inte den bästa jag ha kört, då de lutade lite överallt så va de lite läskigt att köra me giggen i lite högfart så de gick inte så fort och dessutom så rev jag ner två bollar..
 
Sedan blev de äntligen söndag och dax för maraton.
 
 
 
 
 
 
Vatten vatten vatten nu ska Ida och Maja bada :)
Tur att jag sitter högt upp.
 
 
 
Sedan upp på dansgolvet.
 
Spring Maja spring...
 
 
 
 
Tycker att det blev en lyckad helg.
 
2:a Dressyr
2:a Precision
2:a Maraton 
2:a Totalen 
 
Så det blev 4st blå rosetter 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?