från Skellefte horse race

Från skellefte horse race 1-2 augusti 2015
 
 
 
Som vanligt så måste de ju regna under tävlingen...
under uppvärmningen så kom de världens reng skur så vi blev dyngsura.
 
då de redan var blött innan tävlingen och så kom de spöregn så blev de väldigt tungt att köra, och om de gå tungt för snabba starka maja tänk då dom dära små shettisarna dom små stakarna.
 
Sedan under söndan så var de äntligen maraton som bestod av lite små skvitter hela dagen men inte så farligt.
 
 
 
Och då mina resultat i klasen LB avd A
Dressyr 5:a
presicion 3:a
maraton 2:a
totalen 3:a
 
lite sur är jag. om jag inte hade rivit ner bolen i precisionen så hade jag blivigt 1:a med nästan 30 sec.tillgodo. och om jag då hade vunnit där så hade jag blivigt 2:a i totalen. så istället för tre rosetter så fick jag bara 1st. Men men nästa gång så hoppas jag att jag inte river nån jäkla boll...
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?