Jaa du

Är redan trött och det är bara i böjan av helgen än. Idag så har jag jobbat på lantbruket och när jag var hemma på timmar så var jag å mamma överallt käns de som å fixade för morgondagen då vi ska ha kusinträff och det är jag å mina syskon + två till som ska anordna de. Vi körde dit vi ska va imorgon för att ställa till bord stolar med mera sedan till somarstugan därvi ska mina vi ska typ bo nästa veckaför att göra nå saker sedan for vi på affärn sedan han jag inte så mycke för jag skulle börja om å jobba kl 3 så jag fick äta midda kl 2 :/ sedan närjag kom hem igen så fixade jag lite med papper som vi ska ha imorgon och nu ligger jag här i sängen å ska snart sova. Imorgon bli de kusinträff hela dagen, vi är samanlagt över 30 kusiner och vi komer nog bli 60-70 på träffen då flera tar med sig familjen. sedan så ska jag upp före tuppen igen på Söndag för att jobba, oj vad jag kommer att va pigg å gla sedan när jag är hemma på timmar så bli de nog att fara å städa efter träffen. Så jag hinner då inte att rida ihelgen :(
 
Sedan så fick jag SMS av posten att mit paket från hööks har kommit så de ligger på affärn och jag kommer inte att kunna hämta de förän månda :(
 
Nä nu måste jag få sova jag har ju vari vaken sedan 5...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?