Några minnen

Här kommer en stor bild bomb på bilder som jag hittade i min gammla mobils minneskort.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utsikt från altanen i Sjölund
 
 
Sjölund
 
 
Tänk om Virre var så här tränad nu 
 
 
 
 
Hera och Miko lösa i Sjölund
 
 
 
Jag å Hera fiskar i Sjölund :)
 
En ödla inne i det gammla huset i Sjölund
 
Lägg märke till att fiskarna liger en bit över vattenytan så hinken är nästan helt propfull. Roligt att fiska då abborrarna nappar direkt när kroken komer ner i vattnet :)
 
Den fina skyllten jag gjorde för några år sedan
 
Praktik på Djurparken. Matning med sälarna Bosse och Totta
 
Fick hålla i rävungar
 
Små kaninerna
 
Och lilla Olfar som blev flaskuppfödd
 
här har han vuxit lite 
 
Matning av utter
 
 
 
Matningar av järv
 
Lova körning på gammplatsen
 
gammplatsen
 
Djurparken. Det syns inte bara kallt det var ISKALLT
 
Julmarknad gammplatsen
 
packåsnan Lova :)
 
Torkning av häst
 
 
Träning av Lova och Hera
 
 
Katten med 9 liv?
 
Hera som tycker att det är lite tråkigt att vara i stallet 
 
Boden Varje morgon så satt en hakspett på nått av gatlysena å hakade
 
En morgon i stallet på praktiken i boden
 
Praktik i håknäs,jag och Miriam fåvåg ut på en ridtur med hästarna Skald och Hera och hunden Räser
 
Första gången Virre drar en vagn själv efter olykan 
 
Hjälpte pappa genom att hålla upp någon tung låda? med en traktor som han skulle svettsa fast på den andra traktorn
 
Älva klappar Maja
 
SLUT på mitt minne :P
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?