Komplicerat

Allt blev just nu väldigt komplicerat.
Medans jag var nere å såg på tv så ringde det på min mobil som låg uppe på mitt rum, så jag hörde den inte så då lämnade personen som ringde ett röstmedelande. Så när jag nys kom upp så lysnade jag på de och tro de eller ej så var de ju han som hade den dära koladugården (kanske tre mil från mitt hem) som undrade om jag fortfarande var intreserad av jobbet (jag ansökte om jobbet 13 november!) och om jag var de så skulle jag ringa upp honom.
HUR SKA JAG GÖRA NU??
Komer nog att ringa till honom imorgon, efter att jag har övertallat mig själv att inte hata att prata i telefon me okända personer.
Asså jag vill ju gärna fara till stockholm å få jobb å jobba me hästar, den stora nakdelen är ju att det är så långt att flyta och ha me häst.
Men de det är ju mycke smidigare om jag skulle få jobb på ladugården då jag kan bo hemma.
Har ju redan bokat biljeterna och jag tro inte dom gick att avboka å få pengarna tillbaka.
Och de känns ju dumt att ringa till han å säga att jag är intreserad och så far jag ner till Sth. för att prov jobba en vecka.
ALLT blev så mycke jobbigare nu, jag som hade närstan allt planerat åtminstonde idag och fram till nästa onsdag. 
Men nu vill jag bara att någon ska ta bort lite mer än en vecka så att det blir nästa torsdag.
Så nu var de ju till den stora frågan igen HUR SKA JAG GÖRA?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?