Ändrade planer

Ändrade planer.
Jag ska inte fara till Stockholm. 
Ska försöka satsa på lantbruks jobbet. Jag och pappa var ju där en sväng i morse och pratade en hel massa. men iallafall så blev det bestämt att jag skulle kolla upp om man skriver in sig på arbetsförmedlingen om man få en praktikplats direkt och om man då får något för det. Så jag var inne i stan idag å skrev in mig och de kändes som om jag inte på å ta mig därifrån för dom frågade tusen frågor som jag skulle svara på, hon skrev även in migpå massa möten som jag inte vill gå på.. Ja ja imorgon bli de nog att ringa till lantbruket å säga att man är tvungen att ha varit inskriven på arbetsförmedlingen i minst 90 dagar alltså tre månader innan dom kan erbjuda prakrik med en liten ersättning på 250kr/dag plus att dom dra skatt på de så man får inte nå mycke per dag.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?