Djurens dag

Ååå så skönt att sitta ner.
steg upp kl 5 tog det ganska lungt rastade valpen fika sedan for jag till raggsjö (lantbruket) vid 6 tiden. Var där till 1 tiden hem å rasta valpen, fika sedan ner till stallet för att mocka sedan tidig midda, rasta valpen sedan va de bara att köra tillbacka till raggsjö sedan när jag kom hem så for jag förbi grisladugården för att mata grisarna sedan hem för å rasta valpen och så nu sitter jag här å så tydligen så stinker jag enligt mamma :P
 
Inte alla som hiner med att sköta om fyra olika djur som är på olika platser :)
 
Det har varit roligt att vara på lantbruket har fått mjölka kor, sedan så var de en tjej å seminerade några kor sedan så kom en veterinär å bränn hornen på kalvarna. iallafall så var de roligt där tiden bara flög förbi.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?