Måste sova

Så ja nu var fem dagar med städjobb klart nu väntas de lnatbruk å grisar.
så nu måste jag sova så att jag klara att stiga upp strax efter fem.
först bli de att ge griar mat stax före 6 sedan kör jag till raggsjö, brukar komma hem mellan 9-9.30 och då ska jag fara tillbaka till grisa för att mocka sä jag kanske kommer hem strax efter 10. sedan mellan 10-15 ska jag förhopningsvis äta mat, göra nå me Maja + fixa i stalle och så måste jag hinna sitt ne ett tag innan jag igen ska fara å ge grisarna mat igen ca 15.20 sedan bär de iväg till raggsjö igen och sedan bruka jag komma hem vid 7.30 och då är de inte så mycke att göra eller rättare sagt då är de inte så mycke man orka göra innan man ska gå å lägga sig och förbereda sig inför två dagar till som har samma schema.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?