Min lilla vovve

Min dag blev helt plötsligt bara skit..
Det började så bra med två körlektioner på morgonen som gick bra. När jag hade varit hemma ett tag å skulle äta lunch så kom pappa hem me Hera efter att dom hade varit ute i skogen ett tag. När han släppte in Hera så kunde hon knapt gå hon stödje sig inte på höger fram å benet hålde hon helt rakt. hon ville inte lägga sig ner så jag hjälpte henne att lägga sig försiktigt å när man rör eller petar på benet så gnäler hon å försöker att flytta på de. Så pappa ringde till veterinären så där ska vi vara 13.10 
Men de känns inte som om dom kommer att säga något positivt, då hon tidigare ha haltat lite men de tro vi hon gör för hon börjar på att va gammal å stel för när hon ha gått lite så går hon normalt.
Men de käns inte så lovande för för snart ett år sedan så tog vi bort Lova, den 2 oktober å de är ju snart :(
 
Jag tycker att mina djur ha blivigt utsatta för sjukdomar,skador alldeles för mycke nu..
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?