En halkig bana

Igår så va jag på halkbanan i Hörnefors utanför Ume, å de gick ganska så bra, fast ibland gick de åt skogen :P men de är ju meningen att man ska misslykas på sådana utbildningar. Fast jag var bäst i gruppen på att undvika sladd :) Så jag kan säga att de var jätte roligt..
 
Vi var i ume å körde på förmidan å de gick också bra, jag trode att de skulle vara mycke svårare. men de kommer att va svårare senare om man ska köra själv i någon stad å inte vet vart man ska så att måste leta. för nu hade man ju med sig en lärare som sa att man skulle svänga här å där så då behövde man ju inte tänka på så mycke..
 
 
Man fick ett diplom efteråt, inte för att man har de till något, men vi fick de endå.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?