Ute i sista minuten

Idag vid 4 tiden så blev jag förfrågad om jag ville och kunde köra med häst och släde på Julparken (Djurparken i Lycksele) ihelgen alltså imorgon. Jag kan ju tycka att dom var ute i sista minuten att fråga om de men jag svarade iallafall ja så de blir mycke körning med Maja i vinter, det blir varje helg fram till jul. Sedan så kanske vi ska vara tomtar iår igen men de har vi inte bestämt än.
1 advent: Djurparken
2 advent julmarknaden på gammplatsen
3 advent Djurparken
4 advent Djurparken                                                                                                                                    
 
 
  
 
Jag gjorde 6st flätor i Majas lugg ikväll, inte för att hon skulle se fin ut me flätorna utan hon ska få vågig lugg.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?