Söka jobb

Igår kväll så hade jag lite tråkigt på jag var inne på platsbanken.se och jag hittadefårvånandsvärt ett jobb som jag ha tänk söka :D
Det är med djur mer precis så är de en ladugård med 40 mjölkkor + ungdjur sedan ärde inte så långt bort bara ca 3mil. 
negativt är nog att de står att man bör ha traktor vana, men jag har ju kört taktor. vi hade ju en traktor på skolan, men jag kan ju inte påstå att jag är ett proffs.. Sedan stå de att man bör ha lantbruksutbildning, men jag har ju gått naturbruksprogrammet inriktning djurvård så de förhoppningsvis räcker sedan hade vi ju 2 veckor praktik i en mjölkkoladugård. 
 
Så nu måste jag börja skriva CV och personligt prev. det är bara lite jobbigt att minas alla praktik platser, sommarjobb, där jag har varit vikarie. Men de jobigaste är ju att minas vilket år och månad man var på respektive ställe det är nog bara att försöka titta i någon kalender så inte det blir helt galet.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?