Error

Imorse så var jag inne i stan å övningsörde me släpvagn å de gick riktidt bra att backa. det jobbigaste som kommer att vara på provet när jag nu ska ha de kommer att vara säkerhetskontrollen. jag som tyckte de va mycke man skulle göra när man bara skulle ta körkordet. nu är de ju hela säkerhetskontrollen på bilen å släpvagnen å de är hur mycke som helst som man ska kolla innan man starta.. kanske därför hela provtillfället är 90 om man mins rätt. Sedan så sa trafikläraren att personen man har uppkörningen med kommer att ställa massa frågor blää.. man är ju nog nervör när man ha uppkörning, hur ska man kunna tänka så mycke så man kan svara rätt på frågorna? :/
 
Sedan nu så har jag precis betalat räkningar för 4000kr dom pengarna kunde jag gärna ha haft kvar. men de bli dyrt när man ha häst, var ju tvungen att betala förskringen på maja och hovslagaren och stallhyran.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?