Pite

För ca drygt en och en halv timme sedan kom jag å mamma hem till Kristina (min syster som bor i Pite) här ska jag vara tillsimorgon då jag kommer att ta bussen hom mitt på dagen för att på onsdag så ska jag köra Maja runt, runt å runt dagiset å skjutsa alla dagisbarnen för de är tydligen förskolansdag.
Jag körde hela vägen tog ca 3timmar han då bara göra två omkörningar den första blev en lång omkörning av en bil + lastbil + buss man ska sattsa stort när man liks ska köra om :P andra omkörningen blev bara två lastbilar :P
Sedan så tog vi ett stop i Skellefte för jag ville gå in på hästaffären där har jag aldrig varit förut, köpte nya ridskor, chaps för båda sakerna är väldigt sönder.


Postat av: Wilma Nordin

Kan du lägga upp bilder på chapsen och skorna?:D!

2012-05-22 @ 20:36:20
URL: http://wilmanordins.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?