Lastpalls körning me Virre

Bara för att jag ha tråkigt så kommer ett kort videoklipp på när jag körde Virre för några dagar sedan med lastpall i skogen.
Kan ju säga att de gick tungt för lilla killen å vad jag vet så har han aldrig dragit något tungt han ha bara dragit den lilla rockarden som inte väger något. Så han va sjöblött när jag var klar med honom :P
Jag trode först att de skulle bli för tungt så att han skulle börja bråka me mig så att jag skulle måsta gå typ brevid honnom men han var så ducktig så han protesterade ingenting eller i slutet så var han lite trött så han stannade några gånger å tittade bak på mig och de såg precis ut som om han ville att jag skulle hoppa av, men de ville jag inte :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?