Min dag

Dagen började me frukort sedan två timmars skidåkning med hera sedan hem å äta lunch å ner till stallet för att rida Bettan å hon va slöare ån slöast.. men jag ha kommi fram till att hon igentligen inte va slö hon bara tyckte att de va halt underlag, men om man bara tänker på hur man rider och inte galoppera som en tok på en liten volt så halka hon inte :P Efter jag hade ridi å gjort klart stalle så for jag hem å åt Pizza :) sedan va de bara å fara ne till stalle för att rida barbacka på Maja tillsammans me Wilma å Dea. väl hemma igen så kom jag på att jag va tvungen att betalla räkning (till hovslagaren) tur de går fort/smidigt att betalla räkningar genom internet. och så nu sitter jag här och fundera på vilken film jag ska se ikväll.

Man kan tro att jag har varit med om en katt fight, men de här fick jag efter jag ramlat när jag skejtade.. ser inte så farligt ut men när jag hade kommit hem från skidturen så hörjade de svida som XXX.. jag undra när de kommer att ha lägt, för jag är en rakare på att klösa upp små sår. jag klöser å klöser och när jag ha klöst upp såret å de börja blöda då komer jag på de nog inte va så smart att klösa :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?