kl 03:48

Vaknade inatt av att mamma pratade i mobilen just utanför mit rum i sommarstugan, jag tittade i mobilen för att se vad klockan var. Jag var nyvaken å väldigt trött så de såg ut som om klockan var 8:48, några sekunder senare kom mamma in å sa att Virre hade rymt å att vi skull måsta fara hem å ta fast honom. efter att jag hade masat mig upp ur sängen å gåt enda till bilen så tittade jag på mobilen igen för att se va klockan var. jag blev inte så glad när jag insåg att klockan bara var 4 på natten...  Men jag for å tog fast honom å släppte in honom i trähagen som jag var tvungen att dela av för han hade tydligen "krypt" under hagen och då hade den undre plankan knäckts. sedan så for jag å mamma tillback till sommarstugan där vi då gick å la oss igen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?