borttappad tid

Ja jag vet jag ha haft en dålig uppdatering, men ibalnd hiner man inte blogga eller så årkar man de bara inte.
Men iallafall så var Älva här under hela midsommarveckan och då var vi mest i sommarstugan, vi var även en sväng på djurparken. sedan på midsommar så var jag me Maja inne på gammplatsen i lycksele å körde med en trilla å de gick super, Maja skötte sig som en gammal häst som hade varit med flera gånger :) 
Sedan så kommer vi till nåsta vecka (föra veckan) då jobbade jag ganska mycke på dagis och de dagar jag inte jobbade så var jag i sommarstugan. Så nu har jag beraättat i stora drag vad som hänt under den tiden jag inte ha skrivit något.
Idag så har hovslagarn varit här å skot Maja, Bettan å Virre.
Hon började me Maja å de gick jätte bra hon stod helt stil, sedan Bettan hon ville inte lyfta upp hovarna å när hon hade fått upp en så ville hon inte ställa ne den å så tyckte hon att de va jobbigt när hon skull bli skodd på där bak så då började hon hoppa runt lite men de gick endå bra. Sist och minst så blev de Virre han var jobbi, varje gång hon skulle lyfta upp framhoven så sparkade virre framåt och bakhovarna rykte han bort lite då å då, men värst var ju när hon skulle slå fast höger framsko då han började stegra rakt upp!! vi testade några gånger men sedan gav hon upp och ringde till Carola som gav tips om att poova muta me kraftfoder, så vi testade å då gick de ju super han stod helt stilla.  



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?