Vill ha!!

Jag är nu på sadel jakt eller jag har varit de ett tag nu, men jag vet inte helt säkert vad jag vill ha heller.
Jag skulle gärna vilja ha en spansk/barock/akademisk sadel men då skulle jag måsta först låna hem den för att prova den innan köp och då om jag ska köpa den ny så blir det jätte dyrt och om jag ska köpa begagnat så blir det ju också jobbigt för det är inte alla som vill skicka iväg sakerna på prov och så finns de inga begagnade sadlar häromkring, dom finns i Stockholm och längre ner...
Men jag vill också ha en vanlig engelsk allround sadel, det skulle vara lättare att köpa en sån för då kan jag åka på sadelutprovning me Maja och kanske få tag på en sadel som passar bra, för det brukar vara någon sadelutprovning lite då och då häromkring inte allt för långt bort.
Vill också ha en till sele en finare typ av bröstsele som jag då kan ha när jag ska vara i stan å köra på gammplatsen och om jag ska vara på djurparken. Och så vill jag ha ett riktigt körträns  :)

Allt de vill jag ha och lite till, de blir ju bara ganska många tusenlappar. De har ju jag råd me, eller hur va de nu??
Jag har inget jobb = ingen inkomst + jag har en häst som jag betalar allt själv = dyrt = snart pank,  tro jag måste få tag på något jobb snart..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?