Umeå resa

Idag så har jag följt Victoria till Umeå.
Vi var en sväng på NUS för att Victoria skulle göra en sak där. sedan gick vi en sväng på stan och så bestämde vi träff med Malin och gick å åt mat, vi gjorde inte så mycke mer.

Blev galen på busschauffören då vi skulle åka från lasarettet för när jag skulle betala biljetten så tog dom inte kontanter. dom tog bara kort, men dom tog inte Swedbank kortet heller å Swedbank som är ett av de vanligast korten!! Vart är världen påväg?? så vi fick inte åka me, men han föreslog att vi skulle gå till lassa (och pekade dit) för där skulle de finnas en automat som vi kunde köpa biljetter. så vi gick dit å sökte men vi hittade ingen så vi frågade i receptionen å fick till svar att det inte fans där inne utan där ute så skulle de finnas en automat. men vi hittade ingen där heller, men till slut så såg vi en skyllt där de stod buss terminal dit gick vi och där satt två personer som man kunde köpa biljetter av. Så till SLUT så hade vi fått tag på nå jäkla biljetter...

Har idag lyckats åka fem olika bussar så nu tar jag en liten paus med buss åkandet :P

Men men nu så är jag trött, la mig 12.15 inatt och klockan ringde 06.15 så nu är de nog dags att sova..


Postat av: Victoria

Kom oss ju därifrån under detta årtionde :P

2012-01-10 @ 22:49:07
URL: http://skotertoken.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de var ju tur annars så skulle jag bli galen.

2012-01-11 @ 11:30:00
URL: http://stallroska.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?