Uttråkad

jag känner mig så uttråkad, finns ju inget att göra. Mina dagar ser nästan likadan ut varje dag!
Vill bara fara bort någonstans å göra något annat/roligt.
Det jag har att göra på dagarna:
* säka jobb- som inte går så bra, för det finns typ inget
*hålla på me körkortet- går väldigt trögt för det är sååå jobbigt/tråkigt
*vara i stallet- mocka,rida m.m
sedan är de inte så mycke mer jag gör. kan någon dag åka lite skidor eller baka något och så har jag börjat brodera igen (har inte broderat nästan något på ett års tid) för mamma har börjat tjata igen på en tavla som jag ska brodera som hon sedan ska ge bort, vist är de rättvist. Hon köper mönstret + material och jag ska brodera och sedan ska hon ge bort dem (två stycken).



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?