Min dag

Vad har jag gjort i dag?
har varit i stan där jag bland annat hämtade ut mitt nya körkort (mitt gammla var ju så gammalt, inte ens tre månader) sedan var jag ute en sväng med Maja. Nu efter maten så har jag bakat hela kvällen men endå bara hunit två sorter både biskvier och makroner har aldrig bakat de förut så de bli spänande hur resultatet blir.
 
Blev värsta lycklig när jag var inne på pappas kontor för att skriva ut ett recept så av en ren slump så såg jag ett mines kort som passade till min "älskade" mobil. det är ett 8Gb minne, jag vet att det inte är så stort i dessa dagar då vissa har typ 16Gb men det är stort då de jag har nu bara är ynka 2Gb. Så nu är de bara att försöka att få över allt från ena minet till de andra utan att tappa bort något.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?