Majsan

Idag tog jag å Maja en lång svängom i det fina vädret -11 och snöar.
Efter litte jobbande så blev hon fin/snäll sedan bestämde jag mig för att ta lite galopp och då kan jag ju säga att maja inte ha fått galoppera på hur länge som helst på grund av att det har varit så halkigt hur länge som helst. Men men dom fyra första galoppfatningarna så blev de några fina bocksprång men efter lite jobb så blev de bara några gånger galopp. tänkte att jag inte skulle jobba så mycke me galoppen då hon var lite otränad och så hade hon redan jobbat ganka hårt och så ska man ju sluta medans det går som bäst.
 
 
Asså jag kan ju inte tänka mig att hon ser så mycket igenom denna luggen 
 
 
Sedan efter ett hårt och svettigt ridpass så måste man ju rulla sig 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?