Ibland så måste man ge upp

Idag tog jag Maja på en hård ridtur, kan inte påstå att de gick så bra. det gick bra i början tills jag hade tagit den görsta galoppen sedan blev hon helt omöjlig,varje gång jag fattade galoppen så blev de minst en bockning  så efter en väldigt lång tids bråkade så var Maja helt genomblöt så då bestämde jag mig jobba lite till i traven å sedan ge upp för idag. Så nästa hårda ridpass får vi spara till någon dag nästa vecka.
Imorgon Torsdag så far jag å mamma en sväng till pite fast först en sväng förbi i skellefteå på hästaffärn för att köpa ett fleecetäcke med hals till Maja. Sedan på kvällen så ska vi fara å se när Älva ska vara me i ett luciatåg. På fredag så kör jag hem själv från pite för mamma ska stana tills på måndag. Och till sist i helgen så ska jag å Erika vara på Djurparken å köra Maja.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?