Ge mig styrka

Har varit borta nu lite i några dagar.
På Lördagen så var jag å Erika på Djurparen å körde med Maja å det gick bra, det var väldigt mycke folk så maja fick springa runt runt som en tok :P
Sedan på Söndagen så var de tänkt att vi skulle vara på djurparken men jag spyde natten till söndan. men jag måde inte dåligt på morgonen så jag hade tänkt fara men efter någon timme så började jag må sämre å sämre så jag ställde in resan. låg då i sängen hela dagen.
Måndag gjorde ingenting. jag kände mig inte sjuk men orkade inte lyfta ett finger.
Idag är fortfarande väldigt slö men jag bestämde mig för att jag skulle försöka rida Maja så jag kämpade mig ner till stalle, jag började å borsta henne sedan tog jag hovarna och då hade hon en väldigt lös sko som jag var tvungen att  dra av. Så då kunde jag ju inte fara ut å rida med henne så då var de ju bara att kämpa mig hem igen för att ringa hovslagarn och hålla tumarna att hon kunde komma innan ihelgen för att sko maja. Då hade jag en sådan tur att hon hade fått ett återbud så hon kunde komma imorgon, de var väldigt bra för lör+sön ska Maja va på djurparken sedan på måndag så ska hon ju vara tomtens häst :) Så de blir tre dagar hård körning.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?