Elefant skoter

Det har inte varit min dag idag.
Börja med att jag skulle starta polarisen altså min skoter första gången denna vinter. det gick väl bra, den startade efter bara tre drag. Men då var jag tvungen att flytta efter bakdelen på skotern för den bara slirade, så då när jag började lyfta så stannade motorn av och sedan blev skotern så sur att den inte gick att starta. så efter många om och men så gav jag upp. 
Sedan när pappa kom hem så Skulle jag skjutsa han till ett ställe med skotern lämna honom där och när jag hade lämnat honom och skulle vända så körde jag ut på en åker och där höl jag inte på å ta mig därifrån... Jäkla åbäke Jag hatar den stora elefant Yamaha vinking skoter trots att jag stod på vänster sida och hoppade så svängde den bara till höger, men efter några extra volter så tog jag mig på spåret igen, jag kan ju för fanken styra en häst smidigare i en grimma än att köra den skotern... Ja ja sedan körde jag efter ett skoter spår hem (spåret var lika bred som skotern) sedan kom jag till en korsning så jag skulle måsta svänga i 90 grader. Ni kan ju bara tänka på vad som hände... Jag försökte att köra fram sedan bak i några gånger men den dära jäkla skotern vet ju inte hur man svänger så när man far framåt så far den bara rakt fram och när man bakar så far den bara rakt. Så jag beslöt mig för att testa köra genom att försöka att svänga och och stå på sidan och försöka få elefanten att luta sig lite men de gick förbaske mig inte att rubba den så den for så gott som rakt fram. så där hamnade jag i "diket"  då stanade jag av direkt, jag var så förbannad och om jag skulle ha försökt att ta mig därifrån så skulle de bara bli värre så jag ringde till pappa så efter ett tag så kom johan å körde därifrån den dära jäveln som kunde svänga hur bra som helst när han körde.. och jag fick ta bilen som kunde svänga helt utan problem. Nästa gång jag bli tvingad att köra elefanten så ska jag köra på ett skoterspår som är lika bred som E4an...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?