Min dag

Ja ha idag så blev man ett år äldre, kan då inte påstå att de känns men men snart så är man gammal å grå.
Har inte precis firat något förutom att jag ätit en supergod tårta som jag ha gjort. Jag å Hera tog en liten tripp i skogen över ett berg det tog bara drygt 2,5 timmar sedan när man kom hem så fick man plankstek till midda efter de så tog jag och erika en barbackaritt i regnet på blöta pollar.
Fick en fin present av veterinären idag, en fin liten räkning på 2000 så glad man kan bli :/
 
På fredag så far jag in en sväng till lycksele å förbi ridskolan för att förhoppningsviss få hem någon/några sadlar som jag ska prova på maja så om jag ha tur så kanske jag äger en sadel som jag kan använda snart  :)


Postat av: Victoria

Svar: Det är bara att komma in till stan på Torsdag så :P Kommer vara där typ heela dagen...

Svar: Har du boka någon tid till när du ska komma till Lycksele :)
Emma

2012-08-08 @ 00:00:32
URL: http://skotertoken.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?