Duktiga Maja

Är så stålt över Maja, hon är så duktig. Honär inte rädd för något :) de ända är att hon ibland kan ta något snesteg när hon bli skrämd. så som idag då jag red barbacka en bit i skogen så flög en Tjäderhönna upp från marken bara en bit framför oss, då tvärnittade Maja å tog ett snesteg. men jag red även en sväng runt byn å hon blev inte rädd för han som stod å kapade ved just vid vägkanten och inte heller för hunden som sprang som en tok å skälde som om han ville äta upp oss.
Sedan så red jag även en sväng in på dagis, där jag å Maja blev väldigt mycke uppskattad av barnen. Blev bombarderad me 1000 frågor av barnen och alla frågade samtidigt. medans dom frågade så klappade dom Maja å flättade flätor å hoppade runt. Maja skötte sig utmärkt hon bara stod där som om hon skulle ha varit där dagligen, men hon är väl van Tova :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?