Sängen nästa

imorgon kommer att bli en lång dag..
börjar me att jag måste stiga upp innan tuppen, ha tänkt va i grisladugården strax efter 6 så då är jag hemma ca just före 8 och då måst jag ne å släppa ut hästarna å ge dom mat sedan hem å duscha å äta/fika och så hoppas jag att ja hinner sitta ne ett tag innan jag ska fara ne till dagis kl 10 å där vet jag inte hur länge jag ska vara å jobba, de kanske blir enda till kl 17. efter jag ha jobba på dagis så ska jag fara till stalle å ge hästarna mat sedan till grisarna å ge dom mat sedan hem å duscha igen sedan får jag äntligen äta mat. efter de så måst jag ne till stalle igen å mocka å kanske ta in hästarna. efter ALLT de så har jag kväll å då få jag sova å jag tro jag kommer att somna väldigt fort efter den dagen..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?