Kossa

Ikväll så red jag Bettan, de blev en ganska så lång sväng. Började me att vi var i skogen ett tag men beslöt efter ett tag att jag skulle fara till ridbanan och när vi for hem därifrån och vi hade nästan kommi ända upp fö nissesbacken så hajade jag till av något som var i buan. Där stog en KOSSA. Jag, Bettan å kon blev förstelnade ett tag till nästa kossa komme travande fram för att se vem som kom. En sak va då säker att jag var väldig snabb på att ta mig ner. ringde sedan till en som kom å vallade tillbaka kosserna me fyrhjuling. Sedan så var jag å Bettan i skogen å jaggade några barn som inte trodde att jag kunde ta dom, men dom hade fel. Jag tro att jag kommer att ha träningsverk imorgon.
Men nu så måste jag göra iordning någon lunch till imorgon då jag ska jobba på Djurparken.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?