Klocka

det känns som alla är någonstans på någon slags halloween party eller något liknande alla utom jag.
jaja så kan de va ibland.
idag så ha jag följt me på älgjakt men inget blev skjutet. när jag kom hem så tor jag å bettan en svängom på potatislandet :P hon va ba lite jobbi att få vänster galopp me, de gick en gång i början efter några försök men sedan tog jag något varv me höger galopp och efter de så fick jag aldrig igång vänster. var tvungen att avsluta efter väldigt många om och män, jag försökte allt för att hon skulle ta rätt galopp men de gick inte...

men men ikväll så ska jag/ni inte glömma att ställa om klockan till vintertid alltså vrida klockan fram eller tillbaka :P
tips:
på hösten ställer man tillbaka utemöblerna: man vrider klocka tillbaka.
på våren ställer man fram utemöblerna: man vrider klockan fram.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?