Emmas bild bomb!!

Det är inte så ofta jag tar kort och det är ännu mer sällan jag lägger ut bilder jag ha tagit. så nu tänkte jag göra något oväntat :) lägga upp en bild bomb från dagens fotning!!

Hemma:










tro inte att jag vill gå barfota nå mer i år.


I skogen med Hera:


Någon som ha varit i skogen å pyntat inför halloween??













När jag å hera satt å vänta på att pappa skulle komma å hämta oss så såg  jag dena konstiga björk.



Hera hade ståndskall idag.
Hon va 1.09km ifrån mig när hon hade ståndskalle och när jag äntligen kom fram till henne så såg jag inte va hon skällde på så jag gick fram för att se och när jag kom fram så att jag såg så hoppade en räv fram å sprang iväg som en blixt.



en tass :P





hade tråkigt då jag satt å vänta på pappa!!







Postat av: wilma!

Tycker verkligen att du ska börja bjuda på lite mer bilder som du gjorde i det här inlägget:)!

2011-10-27 @ 09:50:59
URL: http://wilmaaasfoton.blogg.se/
Postat av: Emma

men då måst jag ju börja ta kort å när ska jag ha tid me de?? :P

2011-10-27 @ 11:00:35
URL: http://stallroska.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?