Wilma bomb

Några bilder från idag så jag fotade Wilma å Dea när hon red på potatislandet. fotade även Erika me Bettan men de blev inga bra bilder på grund av att det hade blivit lite mörkare och så är Bettan svart så då var jag tvungen att ha blixt för att det inte skulle bli så suddigt men de gick inte ha blixt för Bettan är rädd för de. så då blev de inge bra bilder.



Tyvärr Wilma så fick jag bara en bra bild på när du hoppa..




Hundvakten






asså de är inte långt mellan vänster framhov å vänster bakhov


Erika hoppar studs me Hera   SNYGGT :P








Man ser ganska tydligt på bilderna att du hamnar ganska långt bak i sadeln när du sitter ner.




Wilma jag kan föra över alla bilderna till ett av mina usb minnen och lämna de i stallet någon gång imorgon..


Postat av: Wilma

Jag hamnar långt bak i sadeln pga av att sadeln är för låg där bak inget mitt fel ju, Därav sitsen sadeln och fel och vi ska försöka hitta en ny......

2011-11-03 @ 10:28:41
URL: http://wilmaaasfoton.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?