trött

Oj oj oj så trött jag är, benen är som spagetti!!
börja me att jag steg upp kl 7 och gjorde i ordning mig för att följa me å jaga älg men ca halv nio så fick jag reda på att dom inte skulle jaga för de va bara två som hade tänkt jaga så det blev inställt. så då for jag å Hera själva ut i skogen och hon hittade en älg och så klart så for dom bakom ett stort berg så jag tappade kontakten så jag va tvungen att gå nästan ända upp på berget innan jag fick någon jäkla kontakt med GPSen. när jag äntligen hade kommi hem så var jag hemma ca en timme sedan va de bara att fara till skolan å städa hela skolan på fyra timmar. å nu sitter jag här å ha börjat fundera på om jag ska gå å lägga mig snart, de bli ju att stiga upp tidigt imorgon för det kanske bli jakt då men de är inte säkert




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?