Körning i snön


Var ute å körde Virre idag. asså jag tro nästan inte jag ha kört någon häst som är lättare att köra än Virre!
Han lyssnar på alt jag ber honom om, behöver aldrig tjata :D bli aldrig rädd för något när man är ute å kör. kör för de mesta efter skogs vägar för då kan man ha mer fart sedan så tycker han inte helt 100% om lastbilar men om man hoppar av å står bredvid honom just när lastbilen kör förbi så gå de bra.


Efter körningen me Virre så blev de rullning å då hackade Dea okså på att rulla sig.
Tur att de hade kommi snö så att det inte var lera dom rulla sig i


Typ förra veckan när jag gick in i hagen så såg det ut sähär på marken och då var jag tvungen å stanna upp å tänka några sekunder å kom sedan på att alla hålen inte kunde vara en invasion av jättemaskar :P utan de va Dea som ha blivit skodd med vinterskor me drobbar :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?