Hästen

Jaha vart ska jag börja..
men idag så va jag, Erika å Carola å provred/körde en häst vi Lycksele, jag orka inte berätta mer om hästen de stå lite om honom i förra inlägget. Men efter lång tids tänkande så ha jag besluta att försöka satsa på 6åringa stoet i Burträsk. Så imorgon så ska jag först övertala pappa sedan när de är gjort så ska vi ringa å diskutera med ägaren om jag blev godkänd för henne och om de bland annat gick bra att ha henne på prov ett tag och om besiktning när de ska göras.
imorgon så bli de att stiga upp långt innan tuppen ska vara på skolan strax innan halv 6 på morgon!!! för jag ska följa me Elisabeth när hon ska städa för att få en riktig inskolning så att jag kanske kan jobba fler gånger.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?