Litte borttappad tid :P

Förresten nu så är Virre inkörd :D
Jag har nu kört Virre många gånger med hans rockard har till och med galopperat med han. Har mest kört i skogen men har även börjat köra lite på vägen :) Är så glad att jag klarade av att köra in honom, så nu har jag börjat med inkörningen med Bettan :) har redan hunnit prova mina hemmagjorda skaklor och det går jätte bra så nästa gång ska jag nog testa med vanliga skakler.
Sedan så har det varit en foderhäst här i några månader som heter Nikki som Wilma tog hand om men sedan blev hämtad igen av ägaren och det var synd.
igår så var vi å badade med Virre och Bettan synd bara att Lova inte kunde följa med. men snart kommer nog hon å få följa me å bada :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?