Bränd Emma!

Idag så följde jag me mamma å pappa på aktion å he va den drygaste aktionen jag varit me om. Dom ropade ut typ bara små saker typ två ljusstakar å de va tusen stakar! Dom gjorde de iställe för att rosa ut lådvis. Sedan på var de inte heller så mycke saker där heller så om jag fick bestämma så skulle vi ha farit hem direkt efter att vi hade sett ta som ta där, men de gick inte mamma me på så då fick jag sitta far å bränna mig i solen så nu har jag en arm som är knall rö och som bränn! Å så i kväll så fick vi se en sak som vi aldrig sett förut. De kom ett rådjur simmande över sjön och komme upp inne i häst hagen :p men jag tro inte att hästarna han märka den. Men nu ska jag försöka att sova goo natt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?