Trött

Nu är jag lite trött..
Har hållt på med hästar eller fixat något till hästarna.
började me att jag for till stalle vid 12 och då gick jag från vårt hus ner till stallet med min rockard för att jag skulle använda den på kvällen. sedan så gjorde jag i ordning Maja och så tränade jag henne me marschaller och tomtebloss hon reagerade inget på blossen men då de kom någon snöflinga på marschallen så att det sprakade så tyckte hon att de va lite läskigt. efter de så städade jag lite i stallet medans jag väntade på Erika skulle komma. När Erika kom så gick vi å hämtade en liten släde (som dom ha tänkt att Virre ha) när vi hittade den så fick vi slita, putta, dra, ta i  allt va vi hade för att försöka att dra den ca 20-30 meter i djupsnö. Jag kan säga att de va jobbigt å de tog lång tid men efter väldigt många om och men så fick vi fram den :)

For sedan hem för att äta å sen va de bara att fara ne till stalle igen för att göra i ordning Maja för då for jag Erika å hämtade en släde som vi ska använda imorgon, å då test körde vi den runt byn också för att se så att det var ockej.

Nu så ska jag duscha å sedan bli de att lägga sig i sängen så börja se någon film som jag säkert kommer att somna till :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?