God Jul

Snart är även denna Jul slut!
Kan då inte säga att det ha varit en lugn å fridfull jul.
typ hela dagen så ha jag fixat i ordning tomte kläderna, de Maja skulle ha och de som skulle vara på/i släden, se till så att allt va klart för tomteriet. har även mitt upp i allt hjälpt till me massa mat å gjort i ordning stallet. blev en tidig midda halv 4 och halv 5 for jag till stallet för att göra i ordning allt innan avfärden började köra 20 över 5 och då har vi kört runt runt, hit å dit haft fullt upp ända till kvart över 9 å då snörde jag in hästarna å kom hem halv 10 å nu är jag trrööötttt!!! så god natt.

Hoppas att ni har haft en lite lugnare Jul än vad jag har haft :)

Föresten Maja skötte sig utmärkt, förutom att de två sista stoppen så var hon lite less så hon började gnägga hela tiden. Men hon reagerade inget på alla marschaller som var överallt, inte heller när dom tog kort med blixt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?