Galen

Asså jag bli galen!!
De gå ju int att rida någonstans, var man än är så packas de massa snö under hovarna så att Maja halkar. Jag mins inte att jag hade problem att rida när det har varigt sådant före när jag hade Lova (hon hade inga skor) Jag trodde att det skulle vara BRA med vinter skor men nu tycker jag bara att dom är ivägen. Eller ska man måsta ha nån sådan där typ gummi ring under hovarna för att inte de ska packa så enormt mycke snö under hovarna??

tömkörde Maja lite ikväll mest bara för att se hur hon skulle reagera på de två marschallerna som jag hade tänt. Men hon reagerade ingenting på dom, så någon annan kväll så ska jag testa me facklor. Hade egentligen tänk testa att sätta fast en häst klocka på Maja men jag hittade ingen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?