lång dag

igår blev det en lång dag och mycket sittande. åkte från Piteå 07.55 och satt i skellefte i ungefär en timme. sedan då jag äntligen kom hem så var klockan ca 10 i 12 då va de bara att skynda att byta om och skynda ne till stallet där Lova stod klar så då var det bara att köra ner till Idbäcken och byta rockard till en gammal thrilla som jag sedan körde runt runt runt en sväng vid affärn. när jag äntligen var klar så var det ju bara att köra tillbacka å byta vagn igen och köra till stallet. kom hem nästan halv 4. vet inte riktigt varför men jag åt inte middag förän nästan kl 7 så på hela dagen har jag levt på en liten rundfralla och en varmkorv!! så då kanske man förstår varför jag var så trött igårkväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?