Fötter


Jobbade på Djurparken idag.
Jag kan säga att det är väldigt svårt att räkna alla kaniner i alla fall i hagen där de är mest. där är de 16st som hoppar runt runt runt och gömmer sig.
Deras nya söta räv som dom fick från Dorotea tro jag de va.
Nu sitter jag och funderar hur jag ska kunna somna inatt för jag har världens benvärk. jag undrar om de är för att jag hade ett par arbetsskor med stålhätta som hade en sten hård sula eller är det för att jag hoppade över staket hela tiden eller kan de kanske bero på dem båda? Sedan så blev jag förfrågad om jag kunde jobba nästa helg me och de tackade jag ja till. så nu få jag inte ha sovmorgon på JÄTTE länge :(  min sköna säng som är så mjuk varm och skön på morgon.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?