24 Januari

I dag så har jag ridi Lova hårt!
Det var länge sedan jag red med sadel sist och i dag när jag satte mig i sadeln så
fattade jag inte varför de va så korta stigläder, men då kom jag på att de va Rebbe som
red Lova med sadel senast.
Jag tycker nästan att jag va taskig me Lova för hon fick plumsa i massa djupsnö och galoppera uppför
backen.




När jag kom hem från stallet så for jag ut och åkte skidor med Hera.
det blev ca 5km.


Nu så har jag just sett klart Karate kid 1+2+3:an
och nu har Dirty Dancing börjat men den ska jag nog inte sitta uppe och se på
har sett den så många gånger redan så jag kan den typ utantill.

Har nu haft ont i huve länge nu, de vill inte försvina fastän jag ha tagi alvedon.
blir nog en tidig kväll i kväll.

Kommer säkert ha världens träningsverk i morgon, början redan kännas i vaderna.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?